Dag 3-Bangkok

12 augustus 2017 - Bangkok, Thailand

Vannacht heb ik niet goed geslapen, de rest wel, was wel moe maar als autistisch persoon heb ik denk ik teveel prikkels gekregen en dat moeten we eerst in het "hoofd" verwerken haha. Ook was ik weer als eerste wakker maar na 3 pogingen weer te gaan slapen, heb ik de rest wakker gemaakt, het was inmiddels half 12 en Milan was jarig. Mijn grote zoon alweer een puber, zonder kado's want die heeft hij allang gehad, waaronder een mooie nieuwe fiets, werd hij wakker. Hij had trouwens wel een kadootje van Amie gehad, onderin de koffer verstopt, dat vond hij erg leuk. We gingen op pad, eten halen; ontbijt/lunch gezien het tijdstip. Zijn naar de 7/11 (lokale supermarkt keten) geweest die beroemd is vanwege de tosti's, je haalt deze koud en verpakt en bij de kassa verwarmen ze hem voor je in het tosti apparaat ding. Kosten: 25THB, omgerekend €0,65 per tosti, ik hou van die prijzen. Senna, ik en Roy vonden hem prima, Milan vond de kaas te "belegen" en kaj lijkt alleen en hoeft hem niet eens te proberen want dan roept ie al dat hij het niet lust. Gelijk een tuk tuk gepakt naar Chao Prayo rivier en een boottocht geregeld over de rivieren, het was een grappig smal bootje waar ik geen foto van heb omdat we die niet mee hadden, een tocht van een uur, verschillende gebieden van Bangkok gezien, krottenhuisjes, veel tempels, bruggen en nog meer waterhuisjes. Het was zeker de moeite, kids keken hun ogen uit terwijl de boot best hard over het water heen stuiterde. Toen nog wat gesneden fruit gekocht en terug naar het hotel waar kids popelden om te gaan zwemmen.lekker gezwommen en drankje gedaan en daarna weet omgekleed om naar de shoppingmall te gaan. Daar uiteindelijk in steakrestaurant "Jeffreys" gegeten. Was best lekker, niet erg veel en ook niet THAIS maar goed, dat hoop ik morgen dan maar te eten. Nog een rondje buiten gelopen en toen weer naar het hotel, morgen vroeg op voor de fietstour.

1. Bram Heikamp:
    13 augustus 2017
    Mooi. Het vakantiegevoel is er. Heb je ook al het tasjesgevoel opgepikt op de markt. Milan zet het allemaal wel op film. Veel plezier verder samen.
  2. M bomas:
    13 augustus 2017
    het gaat mooi vermaken jullie je maar lekker gr uit Noord.
  3. Deb:
    Dat doen we!